بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِاارَّحِيم
Assalamualaikum :) Salam perjuangan fisabilillah .
oke . you know me ? Comform ta knal :D okayy , I would a
story about me to you :) but not all :D
im Siv , ops3 its wrong ? that rite ! just username :D
arghhh ! no speaking,orang melayu bbual mlayu :)
aku Raja Ahmad Syahir Fitri B. Raja Samion :O
tahun nie umor aku 17 , kecik lagy kot :p
school ? HAHA . tunggu surat tkar skola sampai rumah ,
ni skola lame aku ,SMTTanjung putri,korg tau ann ?
skola trok , bkn murid terok , cekgu yg trok , kusot2 !
Harap2 aku dapat skola uda balek eh , doakn aku k , Full stop .
Okayy ! haa . gamba blah kiri tu umi + abah , haish ,
tgan dgn berokok , ape nak jadi , HAA , lantak la , aslkn die happy , haha
HAA , Ni plak adek bradek aku , haha , :D
Inilah family kedua aku :D haa MS13♥♥♥♥ !
haa ni ade tema die :D haha
*MEATSUCK COMMUNITY.. brmulanya dripada perbualan , percakapan , bersalaman dari rakan sebaya . tkde dendam-2 , tkde bermusuhan sesama kawan , tpi klau rejeck2 tu ade lahh sikit ahaha . Community ni di tubuhkn untk merapat kn di antara silaturahim sesama manusia dan ISLAM . MeatSuck Community ni sbnarnye tk gangster , MeatSuck Community ni sbnrnye okeyy jee , MS13 adalh name singkatan . Tpi klau ade orng yg ajak gado kami ON jee , kami geram kami bagi ahaha .. kpd anda di luar klau korng nk join okeyy jgkk , sbb community ni openmineded tauu .. dn kami juga ada buat Photoshoot , Edit picture dn lain-2 lagi .. MSC juga mempunyai FB yee , klau nk tau FB dye ape , hanya search "MEATSUCK" jgn sombong jgn malu kami tk mkn orng pon .. okey lahh support lahh kami yee di FB . majulah untuk MALAYSIA . 1 MALAYSIA . chauuu*

Sunday, January 16, 2011


Wahai Ashabul Kahfi pejuang Islam Akhir zaman
Bangunlah menabur bakti bersama pemimpin Akhir zaman
Untuk bersama menegakkan islam melawan seteru agama
Menjernihkan kembali Islam yang keruh kepada bersih bersinar

Wahai pemuda Ashabul Kahfi yang dirindui
Kisah pengajaranmu sungguh menawan
Membuatkan hati tertawan kepadamu
Mengenangkan kisah perjuangan keimananmu terserlah

No comments:

Post a Comment