بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِاارَّحِيم
Assalamualaikum :) Salam perjuangan fisabilillah .
oke . you know me ? Comform ta knal :D okayy , I would a
story about me to you :) but not all :D
im Siv , ops3 its wrong ? that rite ! just username :D
arghhh ! no speaking,orang melayu bbual mlayu :)
aku Raja Ahmad Syahir Fitri B. Raja Samion :O
tahun nie umor aku 17 , kecik lagy kot :p
school ? HAHA . tunggu surat tkar skola sampai rumah ,
ni skola lame aku ,SMTTanjung putri,korg tau ann ?
skola trok , bkn murid terok , cekgu yg trok , kusot2 !
Harap2 aku dapat skola uda balek eh , doakn aku k , Full stop .
Okayy ! haa . gamba blah kiri tu umi + abah , haish ,
tgan dgn berokok , ape nak jadi , HAA , lantak la , aslkn die happy , haha
HAA , Ni plak adek bradek aku , haha , :D
Inilah family kedua aku :D haa MS13♥♥♥♥ !
haa ni ade tema die :D haha
*MEATSUCK COMMUNITY.. brmulanya dripada perbualan , percakapan , bersalaman dari rakan sebaya . tkde dendam-2 , tkde bermusuhan sesama kawan , tpi klau rejeck2 tu ade lahh sikit ahaha . Community ni di tubuhkn untk merapat kn di antara silaturahim sesama manusia dan ISLAM . MeatSuck Community ni sbnarnye tk gangster , MeatSuck Community ni sbnrnye okeyy jee , MS13 adalh name singkatan . Tpi klau ade orng yg ajak gado kami ON jee , kami geram kami bagi ahaha .. kpd anda di luar klau korng nk join okeyy jgkk , sbb community ni openmineded tauu .. dn kami juga ada buat Photoshoot , Edit picture dn lain-2 lagi .. MSC juga mempunyai FB yee , klau nk tau FB dye ape , hanya search "MEATSUCK" jgn sombong jgn malu kami tk mkn orng pon .. okey lahh support lahh kami yee di FB . majulah untuk MALAYSIA . 1 MALAYSIA . chauuu*

Sunday, January 16, 2011

Warkah buat ummi ,

Jeritan doamu mengumandangkan jalan bagiku , 
Derasnya air matamu menerjang kalbu yang menghampiriku , 

Canda tawamu melantunkan pujian kemenangan bagiku , 
Keringat penderitaanmu meminyaki kepalaku ,
Gemuruh takkan pernah menghentikan langkahmu ,
Badai takkan pernah menelan semangatmu , 
Membuat mataku terbuka melihat silaunya cahaya hidupmu , 
Dan jantungku berdetak dengan irama ketulusanmu ,
Aku menangis melihat betapa besarnya rasamu untukku ,
Yang selalu terbalas dengan setumpuk kepedihan ,

Membuatmu menangis dengan langkahku ,
Tapi tidak pernah menggenggamnya dalam anganmu , 
Malam menanti, siang menunggu , 
Namun engkau selalu menghampiri aku dalam doa , 
Menjemput aku dengan nyanyian yang di iringi harapan  , 
Berharap dan terus berharap dalam doa yang beralaskan tangisan , 
Ummi…
Dunia boleh menepismu…
Tetapi sesungguhnya syurga bakal menantimu ,
Menunggumu dengan segala kebenaran dan ketulusan yang , 
tercermin di hatimu , 
Ummi…
Air matamu mengalirkan mata air bagiku , 
Tangisanmu menghapus kebebalan hatiku , 

Doa-doamu meluruskan langkahku.....

No comments:

Post a Comment